2013年9月15日 星期日

揭曉

今日已經係放胎後的Day15預料之內,食白果。
雖然好多JM都話,紅D有少少線都係有機的,只要有水狀分泌都係Bingo的先兆,我只能夠說有任何特徵都無用,只要個天覺得你未係時候,你就註定要等。

7 則留言:

  1. 緣分未到咋,唔好放棄啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁我又唔會放棄既, 不過我好想知道, 邊part 出左問題!!!

      刪除
    2. 有時連醫生自己都未必知出左咩問題,但多數同胚胎質數有關。

      刪除
    3. 我今次放3粒,2粒grade1,1粒grade2,竟然都食白果!!

      刪除
    4. 醫生以前同我講過分grading只系用肉眼以胚胎的外貌去判斷胚胎的質數,但有好多其他方面,例如DNA,就無法清楚知道胚胎的真實情況,所以grade1,grade2都只系睇外表嘎咋!

      刪除
  2. 我同你的心態都好似, 每次都想知part出問題!
    不過政府醫院根本唔會同你講咁多!!
    anyway都係緣份問題!!
    上天肯比你緣份真係好易仲!!
    而我地就唯有再等一等啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為我無雪胎, 所以下個週期又要開針啦!!!

      刪除