2013年9月23日 星期一

自我調理-健康人生

寫呢個題,可能好多人會以為我參加了健康食品的傳銷員,或是想介紹什麼減肥方法,大家放心,我完全無時間去做呢啲大生意,我只係一個想生仔的C9,呢個目標從未想過放棄,當然今次IVF失敗,令我更明白,基礎未打隱,如何起高樓呢個道理,醫生跟我分析,我D卵的質素麻麻地,打左針雖然都谷到21粒,但大部份都係空心,成不到肧胎,所以根本自身都有問題,可能營養不夠,其實不夠原因可能係我食無定時,所以今日突然諗番起之前中醫師講過,身體的五藏六腑係需要講求平衡和諧,我係屬於性急型,成日諗到乜野就要衝去做,而且好易忟憎,所以醫師話條氣好易打亂,提我要多啲深呼吸,唔好成日咁緊張,呢位中醫師曾經係一位護士,所以對人工受孕都好認識,但她是不贊成我去做IVF的,她始終覺得對身體的傷害比較大。
但我自己覺得,其實IVF真係幫到我,只要有恆心調理番好個身體,我相信係會成功既!所以今次我要利用呢個平台,好好督促自己,養番好個身子。
1)飲食均衡 2)作息定時 3)適量運動 4)少憂慮 5)多想正面的事
日日記錄5個重要的事項
睡眠時間:一定要早睡(目標是晚上11點前)
運動時間:每星期3次,每次30分鐘(要輕微出汗,有心跳加快為合適)
忌吃食物:生冷食物及飲品,煎炸野 (如有食過就要記錄)
唔開心的事:如果有發生唔開心的事,要寫出黎,然後同自己講,take it easy!!!
由今天開始要向自己的身體負責任!!!

10 則留言:

  1. 我都係屬於性急型, 中醫都叫我唔好咁緊張~
    我上次都係~ 有好多卵泡, 但估計好多係空心~
    中醫都話我好弱...
    我地一齊加油! 一定會成功的!

    回覆刪除
    回覆
    1. 只要積極面對,同唔放棄,我相信一定會成功!

      刪除
  2. good plan,一定要堅持啊,支持你!

    回覆刪除
  3. 你講既5個事項, 我其實都盡量做!!!
    一起加油!!

    回覆刪除
  4. 我搬左過黎啦, 新blog係jas05ching.blogspot.hk
    你加返我啦~ =) 繼續努力呀,加油!!

    回覆刪除
  5. hi...我係東南呀,我都搬咗過嚟啦,睇返你嘅近況,好想喺到好好鼓勵你,我都係一個好急嘅人,所有嘢我都好心急,但呢條路我明白有時係急唔嚟,只好盡量唔好比太多嘅負能量自己,唔開心一、兩日就好啦,因為呢條路仲有好多人陪你一齊作戰梗的,加油呀

    回覆刪除
  6. 有緣路過的, 加油, 中醫調理對我好WORK, 希望都幫到你.
    我是2010年開始調理身子(當時只係覺得身子虛易病不懂發熱) 直至2012年頭想生小朋友才發現中醫調理不知不覺間讓我健康了.
    期待你的分享. 睇中醫絕對要有恒心. 堅持呀!

    回覆刪除
  7. 好耐唔見你寫blog, 唔知你而家點呢?

    回覆刪除