2013年9月20日 星期五

又開始美好的一天

經過節日的洗禮,心情而回復愉快輕鬆,除左食同shopping就係瞓覺。仲買左我最愛的馬卡龍來鼓勵下自己(想食就乜野都有藉口)
M小姐今早已經現身,其色可其恐怖,深啡色,而且好多血塊,我諗都應該既,不竟身上曾經用過咁多藥物,希望今次可以清晒佢。各位卜友,美好的一天開始,我們繼續並肩作戰!

6 則留言:

  1. 回覆
    1. 我地條路已經比人特別難行,我地一定要充滿正能量去面對,你都要加油呀!

      刪除
  2. 你好叻呀!!
    我地繼續努力呀!

    回覆刪除
  3. 好耐無上來,今日追睇返你既 post。你講得好岩,打好個底,我都努力做你講個5樣野。
    大家一齊努力,加油!!!!

    回覆刪除