2013年9月16日 星期一

失眠夜

昨天對結果仍好冷靜,看似無事的如常上班,沒有多去想,只是姑娘打來問結果,我輕輕答佢“失敗了”,佢話未來M就繼續塞藥,又話有人的hcg因為濃度唔夠,所以用尿液係check唔到,叫我等多幾日再check,我即時又好似有少少希望咁。
M小姐請你不要來,我真的希望阿b只係生長比其他人慢,過兩天可以驗到你的存在吧!
為你失眠的一個晚上 04:25am

4 則留言:

  1. M小姐會10月後先泥揾你o架..放心啦..

    回覆刪除
  2. 加油加油,無論點樣,乜都唔好諗,訓一個好覺吧!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我琴晚瞓覺仲偷偷喊,精神壓力真係唔係人人明白!

      刪除